Fler bilder från våran snabbvisit i Stockholm

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lennart

Gillar din frisyr! Så brukar jag ofta klippa mig, är så enkelt att sköta håret då. Så har jag även en sån usel frisyr, bara ett enkelt rakt bebishår som hänger ner. När jag var i tonåren färgade jag och permanentade mig, men det blev ruskigt. Jag skulle vilja ha svart fluffigt hår på skallen. Men tyvärr...

2016-03-19 @ 13:20:37
URL: http://lennartsnotebook.blogg.se
Postat av: Lennart

Klippte mig i går, har nu 3 mm! Lättskött. Jag gillar ändå inte mitt hår eller frisyr. Bara bebishår som hänger rakt ner. Förlåt att jag inte har tittat in här på länge. Känner mig bara lite less på livet. (bor i fel land) Vilket jag har gjort sen i början av 20-årsåldern. Mailar er alla nästa vecka, känner att jag måste det. Vi måste träffas också. Det har jag bestämt.

2016-04-24 @ 16:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0