Kvällspromenad !

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lennart

Härliga bilder. Det där är äkta och riktig vinter. Gillar det!

2016-04-24 @ 16:17:04
Postat av: Lennart

Härliga bilder! Tror du gillar att fota lika mycket som jag. Ni måste ha haft en fin vit vinter där i norr. Jösses vad jag saknar det. När det är vinter så ska det vara minusgrader och en massa snö på marken, det är så jag minns det som ung. En gång, när jag var liten gosse och bodde i Hallsberg byggde jag och pappa en snökamel ute på gården där vi bodde. Vi tyckte att en vanlig snögubbe var inget att ha. När vi var hos farmor och farfar i Yxskaftskälen en jul byggde vi en igloo utanför deras hus. Det är många år sen nu, har för mig att jag var 13 då. Tänk vad kul man kan ha med snö.

2016-04-30 @ 11:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0