1 September

Länge sen jag bloggade sist,
 
tiden bara flyger iväg.
 
Nu är vi samlade hela familjen, tjejerna har börjat sina skolor, Ulrica vikar för fullt här hemma i byn & jag jobbar sista veckan på mitt nuvarande jobb , måndag den 7 börjar jag på mitt nya.
som sagt det händer massor här hemma ! Vi har haft svärmor här i tre veckor underbart :) 
 
Vi har varit på Dop för Elliott , på lördag blir det dop för syrrans son Viking ...
 
Vi hade lite pre kalas i helgen  för min älskling som fyller år imorgon.
 
Hoppas hösten ska bli lite lugnare och mer tid för fotande.
Hoppas ni alla haft en fin sommar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lennart

Tittar in och säger hej så att du inte tror att jag har glömt dig. Hör av mig lite mer eller bättre sen till er alla via mail. Vet inte när riktigt, har för mycket runt mig just nu men det kommer.

Svar: Kramar Lennart vi hörs
Mötley Annika

2015-09-12 @ 22:12:55
URL: http://lennartsnotebook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0