Heaven & Hell

Så känns det just nu, har längtar så efter denna NEW YORK resa &
det känns bara så underbart att vi nu ska se 2 shower där borta!
 
Ska bli så kul att Ulrica kan följa med på denna resa & även en av mina bästa kompisar Mickel,
där borta ska vi möta upp fler vänner....
 
Jag har lyckats få tag i massa coola saker i samband med SIXX AM MODERN VINTAGE släppet!
 
Har en del Crüe prylar på g oxå !
 
Det var dom goda nyheterna...
 
Dom dåliga är att jag måste söka mej ett nytt jobb!!!
 
Efter 2015 01 01 så är Körkort + utbildning ett krav för att få jobba i hemtjänsten, jag har vid jul jobbat i 2 år och har verkligen trivts med mitt jobb, har bara varit borta 3 dagar från jobbet då jag ramlade i sommras och slog mej illa.
 
Så om nån vill anställa en frisk arbetsvillig tjej som i princip kan jobba dag kväll dom flesta helger ! hör av er !!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag ladda batterierna för att jobba helg !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Satans surt med jobbet....skit :(
Hoppas verkligen du kan hitta nåt snabbt....a-kassa blir man ju inte välförsörjd av direkt.

Hoppas det fixar sig.


Crüe där.....härligt.

Ha en fin helg :)

Svar: Tack min fina vän kram
Mötley Annika

2014-10-18 @ 10:46:53
URL: http://guldkryckan.blogspota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0