Nu blir det blogg paus

Jag ska försöka blogga nån dag från Göteborg , tbx igen här på bloggen annars nästa vecka!
 
 
 
Jag hittade en liten pippi på promenaden idag den var lite tilltuffsad & rädd, jag satte den högt i en buske och hoppas mamman hittade igen den !
 
Lämnar mitt Home sweet home för några dagars ledighet, ska bli UNDERBART både att vara ledig ,& få vara med Ulrica och döttrarna i några dagar!
 
Mitt lilla hjärta Lordi mår inte så bra idag, hon käkade massa gräs och kräktes i massor nu e hon utslagen, jag sprang och köte tonfisk( hon älskar det) det gick hem men  hon drack mest vätskan , hoppas hon mår bra imorrn ....
 
UNDERBARA NYHETER MÖTLEY CRÜE SPELAR IN NYA LÅTAR & LOVAR SPELA DOM PÅ THE FINAL TOUR, SIXX AM´S NYA PLATTA SLÄPPS I OKTOBER BÄST ATT SPARA MASSA PENGAR NU....
 
 
Ha en bra vecka alla blogg följare !
 
SÄGER GRATTIS I FÖRSKOTT TILL PAPPA SOM FYLLER 65 ÅR IMORRON !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0