Trist som f-n

 

Ingen mer cd med Mötley Crüe, verkligen trist tycker jag !!!

Hoppas verkligen dom ändrar sej, även om det inte är troligt!

S.O.L.A var en riktigt bra skiva & singeln SEX är bland de bästa
Crüe släppt, så de här känns snopet.

Live cd´s och Greatest Hits känns som att dom släppt tillräckligt många,men de blir SÄKERT en till...
vad jag skulle önska att dom släppte är en cd eller dubbel cd med, låtar som varit b-sidor
eller bara släppts på re-release , som i´m a liar( and that´s the truth) , Rodeo, American zero , black widow o.s.v
+ några nya låtar ! eller en ny massiv box.

Hoppas oxå på en FET dvd med material från båda Las Vegas showerna !

Finns mycket att se framemot oxå nu först SIXX:A.M´s nya platta, den verkar vara klar,
väntar bara på release datum nu ...

Filmen The Dirt ska bli spännande att se hur dom lyckas med den, vilka som ska spela i den o.s.v

Country tribute skivan kan nog bli hur bra som helst ...

Mick Mars solo cd ja den längtar jag efter lika mycket som hans bok.

Många frågar vilka shower jag ska se nu på THE FINAL TOUR, svårt att säga redan nu innan
datumen för Europa 2015 e släppta, försöker nog se några shower 2-3 beroende på vilka
länder dom spelar i ! allt handlar om pengar ...

Mest av allt önskar jag att jag & Ulrica kan åka över till USA och se någon av dom sista spelningarna dom gör,
för jag kan inte tro nått annat än att dom ska avsluta allt i USA & då tror jag de blir under 2016.

Ska försöka göra så mycke som möjligt för att kunna se dom några ggr till, för nu är det verkligen slut sen.
Med kontaktet dom skrev under finns inget att hoppas på när det gäller Mötley Crüe, solo och andra band , men de
är ju långt ifrån samma sak...

 

 

 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0