Ledig & ute i naturen!

Det här året har verkligen inte börjat bra!

Först och främst FUCK CANCER, min syster kämpar emot det, flera av mina vänner,
en av min bästa vänner förlorade nyss sin son till denna jävla sjukdom!

Planer som inte går ilås, pga av andra människor...

Jag verkligen hatar saker man är mitt i och inte kan göra något åt!
Känner mej trött och tom på energi.

Vad jag däremot kan göra är såklart att stötta alla min nära och kära,
och göra mej av med energi tjuvar runt om, jag värdesätter ärlighet och folk som stå för det dom lovar.
människor som inte kan det har inget i mitt liv att göra.

Nu blir det nya tag fokusera på allt bra runt mej, min underbara flickvän,mina katter, mitt jobb , mina vänner,
& den kommande New York resan i höst...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0