5 Oktober

Dax för hemresa , vi steg upp kl halv 6 tog taxi ut till flyget
där jag sa hej då till Tommy som stannade 2 dagar till i Vegas....
På vägen hem flög jag Las Vegas- New York-Berlin-Göteborg
New York från ovan
 
 
 
2 timmars väntan i Berlin på att äntligen få borda planet som skulle ta mej hem till Göteborg, Ulrica & barnen
Underbart att se svensk mark igen och mest av allt underbart att vara hemma med Ulrica,
köpte denna t-shirt m m i vegas till henne...
Idag den 14 oktober firar vi 22 månader som förlovade!
 
Ja kära blogg läsare det var min Las Vegas resa,
lite fler kort kommer då jag får dom från Tommys kamera oxå,
men nu e det tbx till vardagen en stund...jobb, möten , lassa m m väntar i veckan
nästa vecka kommer Ulrica hit & vi ska fira min 40 år´s dag !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0