Tur som en tok + kär och galen !

Jag måste bara säga att jag har världens bästa älskling,och som en vän till mej brukar säga- du har tur som en tok & ja det e bara att hålla med...
vill dela hennes kommenar till mitt inlägg om att MÖTLEY CRÛE nu ska sluta...
 
så här skriver hon -
Jag är förevig tacksam gentemot Crue-det bästa bandet i världen!- för att jag genom dom träffat dig o att vi delar detta betyder så enormt mycket! Att vi kan se dom live tillsammans är en upplevelse ingen annan egentligen kan förstå, men det gör inget...vi förstår! JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA OCH KOMMER ALLTID ATT STÖTTA DIG I DITT SAMLANDE! Jag blir alltid så glad då du berättar att du hittat eller fått tag i någon Crue raritet o känner din känsla över det! 
Det är så underbart att få dela din glädje o jag har under denna tid med dig fått möjlighet att lära känna många härliga människor! 
Tack för att du finns mitt allt! 

 

Kommentarer
Postat av: Lennart

Hör av dig bara, det ser jag fram emot.

2013-03-10 @ 18:16:51
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se
Postat av: Torbjörn

Fint skrivet sv en fin tjej👏👏

2013-03-10 @ 19:18:55
Postat av: Ulrica

JAG ÄLSKAR DIG - DET ÄR JAG SOM HAR VÄRLDENS BÄSTA ÄLSKLING..SOM STÅR UT MED MIG O ALLA MINA HJÄRNSPÖKEN! JAG HAR ALDRIG TRÄFFAT NÅGON SÅDAN FIN MÄNNISKA SOM DU..OCH JAG HAR HAFT SÅDAN TUR ATT FÅTT TRÄFFA DIG OCH ATT FÅ KALLA DIG MIN ÄLSKLING!!

2013-03-10 @ 20:31:21
Postat av: Ulrica

JAG ÄLSKAR DIG - DET ÄR JAG SOM HAR VÄRLDENS BÄSTA ÄLSKLING..SOM STÅR UT MED MIG O ALLA MINA HJÄRNSPÖKEN! JAG HAR ALDRIG TRÄFFAT NÅGON SÅDAN FIN MÄNNISKA SOM DU..OCH JAG HAR HAFT SÅDAN TUR ATT FÅTT TRÄFFA DIG OCH ATT FÅ KALLA DIG MIN ÄLSKLING!!

2013-03-11 @ 22:37:04
Postat av: Cornelia

<3

2013-03-17 @ 02:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0