Söndag & vackert väder !

 
Målad & piggare än på länge...skönt de börjar gå över denna envisa förkylning peppar peppar !
Idag fick Puma följa med ut i skogen...
 
hon undrar oxå hur mycke skog dom ska hugga ner här kring vårat hus !
bäst att klänga sej fast i dom få som står kvar !!!
 
 
 
MÖTLEY CRÜE fick avbryta sin spelning igår efter bara 9 låtar ,
då VINCE NEIL blev dålig och fick föras till sjukhus ,
dom väntar nu på resultaten av röntgen ,
eventuellt är det ett njurstens anfall, hoppas han återhämtar sej fort ...

Kommentarer
Postat av: Lennart

Väldigt vilken rosa träningsjacka du har, ser trevlig ut tycker jag. Det slog mig nu att när jag var 20 gick jag nästan alltid runt i en rosa träningsoverall som det stod Fritidsledare på. Jag gick en kurs för att bli det då, men kände att det inte var något för mig och la ner det. Numera går jag oftast omkring i svart skjorta, kostym och sidenslips.

2013-03-13 @ 20:09:00
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0