11 dagar kvar....

Tills Ulrica & barnen kommer hit.....Längtar tills imorrn oxå då kommer sängen & lite mer på plats i det stora rummet på min nymålade övervåning...
Det börjar likna nått ....
 
Jag har jobbat i helgen, men nu är jag ledig i 2 dagar, ska fixa lite mer med rummen och städa, ska oxå ta mej i kragen och gå ut med mina kissar , har inte hunnit med det så mycket....sen blir det jobb tors-sön !
 
 
Tog mej en kvällspromenad nere vid älven, var ett tag sen det oxå nu...
 
 
 
 
 
 
Nu väntar sängen ...
 
Fick denna idag av en god vän TACK....
 
, med ett meddelande från London Legrand (som sjöng i Brides Of Destruction)
det står Annika lust for us we lust for u....
Bilden är på hans nya band håll utkik efter plattan då den släpps...LONDON BASED HELLFIRECLUB !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0