INGET INTERNET !!!

Detta är en högst ofrivillig bloggpaus, jag har varit & ÄR utan internet hemma.....
var borta då jag kom hem och T3 har inte fixat det än, hoppas få tbx det innan helgen!
Sitter nu hos syrran Lisa och bloggar....tog med mej lite bilder jag tagit ...
jag & Ulrica gick och såg Hobbit sista kvällen jag var i Göteborg den var jättebra!
Nu lite CRUE julklapps bilder ....
 
 
 
 
Detta är Crue kondomer ......
det kändes bra att komma hem till snön och kissarna...
 
 
 
då jag kom hem var jag och hälsade på Challis Lars & barnen....
 
hemma har det blivit mycke stor städning och rensande i lådor....vad ska man göra utan internet och jobb...
 
 
 
bloggar igen då jag har fått tbx internet ...god fortsättning allihopa !
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Bergakungen där...vi ska väl dit snart här..fast hobbit blir det nog inte..min fru får ju bestämma lite också. ;)

Hoppas du får tillbaka internet snart då...har nog aldrig haft problem med mitt internet vad jag kan påminna mig, ja, möjligtvis på "modemets" tid innan bredbandet blev allmän egendom...jösses va det hackade ibland då. :(

Ha de gött :)

2013-01-13 @ 13:12:25
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0