va dej själv fest

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lennart

Förlåt att jag inte har tittat in här på ett tag. Det har varit så mycket med mig och A, hennes barn och lite annat där. Så håller vi just nu på med flytten också. Det är lite annat också på gång men jag får försöka sätta mig ner och skriva ett mail. Gillar tapeten på bild nr 3 uppifrån, den vita med svarta krumelurer på. Kanske jag och A ska ha något sånt hemma hos oss? Har sett en annan tapet hos A:s granne som jag gillar och kan tänka mig att köpa hem. Fasen, jag har aldrig brytt mig om tapeter, vad har hänt med mig?

Svar: här har oxå varit full rulle vi hörs och ses kram
Mötley Annika

2013-08-12 @ 19:26:15
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0