Crue baby crue....

Känns underbart att ha fått tag i biljetten till Wembley idag fick jag hem efterlängtade paket oxå ,
Merry go round promo maxin har jag velat ha läääänge men nu e den min .



Ikväll ska jag bara umgås med min kära granne se film och hinka kaffe!
imorrn väntar Mötley festen i Lycksele ska bli så kul, jag har höga förväntningar på cover bandet Generation Swine.


Min dag började inte så bra ...försovde mej, kokade över kaffet på jobbet & sa fel saker i telefonen halva dagen..men sen när paketen kommit och helgen är här känna allt bra, nu ska jag bara fixa flyg och boende i London oxå .....crue baby crue well thats my life....

Kommentarer
Postat av: sotarlena

Läckert med fotot!

2011-09-02 @ 22:55:13
Postat av: Lennart

Jösses, snart har du så mycket Mötleyprylar i huset att du själv inte får plats där. Eller kanske i ett hörn i köket.

2011-09-03 @ 19:36:41
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0