97 dagar kvar till Mötley Crüe i London

Efter 2 nätter men väldigt lite sömn och jobb så e jag nu rätt trött , men lite energi fick jag ju av mina nya Crue prylar.....& nu är allt klart och betalt inför Mötley Crue i England, känns underbart !!! konsert biljetten,hotell, flyg, buss biljetter !!!
Jag tycker det e kul att så många av er mina Crue vänner som läser min blogg , hittat igen mej på Fb oxå , här visar jag mer av mina inköp och mina tankar kring Crue men shooot lägg till mej på Fb ni som vill !!!
Fortfarande ett evigt regnande här , men hoppas det blir finare väder i helgen, jag har lovat kissarna att gå på lång promenad om solen skiner i helgen!
Nu lite hushålls sysslor sen tv kväll innan det e dax att försöka sova ett tag innan arbetsdagen imorrn!

Tommy Lee - Aero "Static" westcoast


Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas på bra väder i helgen....jag vill plocka svamp!

2011-09-08 @ 20:58:08
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0