92 DAGAR KVAR TILL MÖTLEY CRÜE I LONDON

Det e verkligen regn väder idag, jag e hundvakt till Frodo vi lyckades vara ute mellan skurarna...
Ipzzie var modigare än någonsin & luktade på Frodos svans idag....
Idag fick jag hem rolig post, det brukar innebär nya Mötley Crue prylar men inte idag, nu var det paket till kissarna, med vitaminer & en leksak med kattmynta i (har läst någonstanns att kattmynta har samma effekt på katter som cannabis har på oss männsikor) tur att man ALDRIG testat de då.....

Idag lyssnar jag på Alice Coopers nya cd Welcome 2 my nightmare,
den är annorlunda men jag gillar den mer och mer ....


Kommentarer
Postat av: FOTO - Suss

Tack så mycket! =)

2011-09-14 @ 00:28:11
URL: http://emosuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0