84 DAGAR KVAR TILL MÖTLEY CRÜE I LONDON

Så äntligen har jag fått hem MOTLEY CRUE DRESSING ROOM SIGNS.....
ja lite andra crue saker oxå men dom här ska jag rama in :) när jag hittar några snygga ramar !
Det blev jobb även idag .....Imorrn verkar det som jag är ledig !?!
ska försöka hinna tvätta och stöka lite & umgås med kissarna !
Nu e det inte så länge kvar till jag ska se SISTER SIN mfl i Sudsvall, jag har sjukt höga förväntningar på den kvällen, som jag tillbringar med min rara vän Marieth som oxå är mitt resesällskap om 84 dagar....
Inte har jag hunnit se säsong 4 av DEXTER än heller, får kanske bli helgnöjet!!!
& på måndag kommer den efterlängtade lönen......

Sister Sin - Better Than Them live at Sticky Fingers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0