76 DAGAR KVAR TILL MÖTLEY CRÜE I LONDON

KOLLA SÅ FIN HAN ÄR MIN SYSTERSON :)


Köpt mej lite blommor har jag gjort idag oxå....har fått löfte om att dom klarar av att leva med mej !!!!
Alltså får dom inte ont i skallen av allt hackande ?????
Lite nya crue prylar har jag fått hem oxå cds , promos m m


Idag har jag varit ledig , fixat en massa saker, tvättat osv imorrn e det jobb igen....
Nedräkning till nästa helg & NORDFEST nu ....
Har fixat biljett även till fredag så jag får se WHEN ANGELS SUFFER
med bla CHRIS HOLMES från W.A.S.P...


Kommentarer
Postat av: Mia

Han är jättesöt...och du verkar mäkta stolt, lilla moster... L

2011-09-29 @ 18:23:07
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0