69 DAGAR KVAR TILL MÖTLEY CRÜE I LONDON

Ännu en vacker höst dag, det började regna lite i slutet av kattpromenaden ...
Idag följde Ippzie med på hela promenade det har hon aldrig gjort innan :)




Idag fick jag hem en Crue cd , tack D nu har alla jag väntade på kommit !
Imorron bär det iväg Till Sundsvall, längtar så att träffa min kära vän Mariety & hennes Janne,
på lördag blir det Rock N Roll ....Sister Sin ska bli hur kul som helst att se och U.D.O ja han har jag sett
innan och då var det då full fart på gubben ....
Ska försöka blogga därifrån annars så e jag tbx på söndag, tack snälla Mia som sköter katter & hus åt mej medans jag e borta !


Kommentarer
Postat av: Mia

Inget att tacka för, hoppas du får en fin helg! L

2011-10-06 @ 20:12:00
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0