Toppen Torsdag...

Idag var det äntlige dax för lön & nu är det lång helg ! Jag blev bjuden på grill middag hos Mia och nu ska jag och katterna ta det lungt & invänta morrondagen, Jag har shoppat lite nödvändiga saker men framför allt nått kul att se framemot i vinter, jag ska på konsert wiiihoooo....
I brevlådan idag hade Mötley cdn kommit...
bara gamla goding låtar ;)  den var och förblir inplastad så jag vet inget om kvaliten på den !!!
Som sagt shoppat nödvändiga saker!
jag e rätt nöjd med mitt nybonade golv ...
Världens finaste guddotter NAIMA
Önskar er alla en trevlig helg !

Sisters of Mercy
Vision Thing (1990)
I Was Wrong


You Say Stay And Never Leave
You Say Meant For Ever
I Could Believe You, But I Don't
You Say We're Almost All Alone Together
All Alone
You Say
You Say You Will
I Know You Won't

I Was Wrong
I Was Wrong To Ever Doubt
I Can Get Along Without
I Can Love My Fellow Man
But I'm Damned If I'll Love Yours

In A Bar That's Always Closing
In A World Where People Shout
I Don't Wanna Talk This Over
I Don't Wanna Talk It Out
I Was Quite Impressed Until I Hit The Floor
Isn't That What Friends Are For?
Pain Looks Great On Other People
That's What They're For

I Was Wrong
I Was Wrong To Ever Doubt
I Can Get Along Without
I Can Love My Fellow Man
But I'm Damned If I'll Love Yours

You Say Stay And Never Leave
You Say Meant For Ever
I Could Believe You, But I Don't
You Say We're Almost All Alone Together
All Alone
You Say
You Say You Will
I Know You Won't

I Was Wrong
I Was Wrong To Ever Doubt
I Can Get Along Without
I Can Love My Fellow Man
But I'm Damned If I'll Love Yours

In A Bar That's Always Closing
In A World Where People Shout
I Don't Wanna Talk This Over
I Don't Wanna Talk It Out
I Was Quite Impressed Until I Hit The Floor
Isn't That What Friends Are For?
Pain Looks Great On Other Men
That's What They're For

I Was Wrong
I Was Wrong To Ever Doubt
I Can Get Along Without
I Can Love My Fellow Man
But I'm Damned If I'll Love Yours


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0