Snart e det helg....

Nu längtar jag efter att inte vakna av väckaren & eventuellt smaka Sweden rock vinet ...

idag e jag helt knäckt blir en tidig kväll ska försöka hålla mej vaken
och se dubbelavsnitten av CRIMINAL MINDS !




 

You think you know, you think you're real
I say you'll know, i say you'll feel my cold
hard steel

Call me insane, scream in vain
Here comes the knife

You know no truth and never care
You stab my back and say it's raining
When you piss in my ear

Call me insane, scream in vain
Here comes the knife you fucking parasite

To deep for you this mystery?
Now know it's time losers like you
Don't write history

Call me insane scream in vain
Here comes the knife you
Fucking parasite


Kommentarer
Postat av: Mia

Psst...du, det är fredag idag ;-))

2011-06-17 @ 04:59:39
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lennart

Nu blev jag sugen på en skvätt vin! Fast här där jag bor för tillfället finns det inget sånt. Åh, hemma har jag några flaskor riktigt goda viner... Jag får ge mig ut och leta efter en restaurang tror jag.

2011-06-17 @ 20:08:26
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Barbro J

Men nu är lill-Annika trött,hoppas att du sover gott i natt så är du säkert pigg i morgon.Kraaam!

2011-06-17 @ 22:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0