Nu snackar vi 40 grader ....

För er som frågat om mitt jobb ja ett av dom i sommar.....

Jag skrapar & målar 6 st parhus....

började arbetsdagen 06.20 imorrse...

målat en del tar ett break för vatten och kaffe paus...

Bara sista varvet kvar nu på denna vägg pust ...

Arbetstemp 40 grader....

Efter jobbat åkte jag Mia & Mickel till stugan och badade och grattade farsan som fyller 62 år idag !



bad temp 16, 8 helt ok en sån här dag !!!










Hyfsat nöjd med dagen , nu blir det soffläge imorrn ska de kapas träd och drickas öl !!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för att du bjöd med mig, det var välbehövligt med ett dopp i värmen!

2011-06-10 @ 21:18:22
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0