Underbar dag....

Vilken utsikt man vaknade till imorrse...


Gick bra på jobbet idag oxå, jag blir rätt bortskämmd av alla snälla mestadels tanter som bor i husen jag målar, imorrse kaffe och nybakt bröd !

1 vägg kvar att måla på husen sen e det bara 2 stora förråd kvar + lite målar jobb i stugan !

Rolig post idag oxå TAKIDA´s nya cd signerad den släpptes idag !


Och mitt paket från Motley.com shoppen & det bästa av allt , sakerna e betalda med förra lönen wiihoo






& ännu ett par crue trosor ....


Önskar er alla en Trevlig kväll själv ska jag gå till syrran på middag med kusinerna m. familjer!

Kommentarer
Postat av: Micke

Jodå..Takida ska inköpas även här...måste bara ta mig in till GBG nån helg :)



Ha de bäst Annika!



(Frugan hälsar) :)

2011-07-27 @ 20:51:57
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Mia

Vacker bild se nanting!!

Tanterna är rädd om dig, juu.... L

2011-07-27 @ 22:00:35
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0