Blev en toppen dag !

Det gick bra att skrapa och grundmåla sista förrådet idag, fast regnet hängde i luften hela tiden....
Blev bjuden på fika imorrse av en av dom snälla hyresgästerna, sen fick jag äran att vara
hundvakt till hennes lilla tax under min lunch !
Sen var syster Lisa snäll & väntade i byn tills jag gjort
det jag kunde göra idag,så jag kom hem i bra tid!
Jag gick på promenad med kissarna i omgångar då jag kom hem, eftersom Puma slarvat bort sitt halsband & jag inte köpt nått nytt till henne så får hon INTE gå ut med dom andra
så jag har full koll på vart hon är utan det plingande ljudet...

Puma

Lordi & jag kollade in bäcken...


Efter jag gått på promenad med missrna blev det gräsklippning &
till sist hämta posten , det var ju extra kul idag ...

2 seriemördar dokumentärer & ett av mina 2 MÖTLEY CRÜE V.I.P 2011 paket hade kommit...








Nu blir det crime night och ev en av dokumentärerna,
om jag inte somnar så fort jag nuddar soffan ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0