PÅSKVECKA....

Påskpynat & fixat godis....bara påskmusten som fattas då....

Jag & Leonard ritar.....jag ritar fulla kycklingar & han hur dom mår efter en stund hahahaha






Jag e sjukt besviken på bokus om en vardag bör du ha din leverans det var 2 vardagar sedan,
men jag fick ju boken från AMAZON & vad tycker jag då om NIKKIS nya bok ???
Den var tänkvärd , vacker & kändes som en  uppföljning av the heroin diaries...
här en texten till min favorit låt på nya SIXX:A.M. cdn ni som inte hört låtarna än de e snarp 4 maj då den släpps !!!

STOOOOORT GRATTIS TILL EMLAN SOM FYLLER 20år IDAG !!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Så fin tupp du har...å kisse oxå ;-))

Låten är kanoooon!!!!!

2011-04-20 @ 19:28:54
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0