Avslut !!!

Nu är det dax att avsluta en av dom längsta "relationer"
jag haft i mitt liv !!!
Ja den med TELIA , känns som man betalar massor och får lite tbx,
påminner om en del andra relationer i livet !!!
Hur som helst måste jag införskaffa mej en ny mobil innan,
en sån som inte dör för att nån ringer åt en !!!
Så alla ni som inte har mitt mobil nr skicka ett mail så får ni det !
Nu ska jag kolla igenom packningen en sista gång ....
Imorrn bär det iväg mot Stockholm...
På tisdag smäller det CRASHDIET + OZZY i globen!
Ha de så bra allihopa jag bloggar då jag kan !
Nu är det dax att avsluta en av dom längsta "relationer"
jag haft i mitt liv !!!
Ja den med TELIA , känns som man betalar massor och får lite tbx,
påminner om en del andra relationer i livet !!!
Hur som helst måste jag införskaffa mej en ny mobil innan,
en sån som inte dör för att nån ringer åt en !!!
Så alla ni som inte har mitt mobil nr skicka ett mail så får ni det !
Nu ska jag kolla igenom packningen en sista gång ....
Imorrn bär det iväg mot Stockholm...
På tisdag smäller det CRASHDIET + OZZY i globen!
Ha de så bra allihopa jag bloggar då jag kan !

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Tänk på att det är 3 månaders uppsägningstid, så säg upp den nu, åsså tar du en mobil med abonemang istället, då kan du köpa en när somhelst för 1 krona.

2010-09-05 @ 20:40:43
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Matmia

Ha det så gott, vännen! Roa dig kungligt!!!

2010-09-05 @ 20:45:06
Postat av: Barbro

Trevlig resa lill-Annika!Var rädd om dig i Storstan.

Kraaaam fröken Barbro

2010-09-05 @ 22:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0