Vilka vänner man har.....TACK !!!

Idag när jag kollade posten, hade jag fått vattenflaskan NIKKI SIXX kastade ut på SONSISPHERE i Stockholm
av Torbjörn, tack snälla du & nu e frugan väll nöjd då hon slipper se den på nattduksbordet !
& jag lycklig att ha den i min samling !
Det känns toppen att vara tbx på jobbet igen...Men idag hade jag fått brev av min läkare
och en kallelse till lassa för lungröntgen, eftersom jag hostat blod en längre tid !!!
Kan ju vara lika bra att kolla upp det då !
Detta år har det enligt min mening kommit fler bra skivor än på många år,
kom fram till att sen 83-84 har de inte släppts så här många bra cd´s i min smak !!!
Listar här mina 7 favoriter !
Vilken överraskning att BAD RELIGION skulle släppa den
bästa cdn sen "Stranger than fiction" som kom 94
en av dom få cds jag köpt 3 ggr på grund av den blivigt
sönder partad och utnött !
Bästa låt på cdn Cyanide & won´t somebody, men hela cdn e
helt underbar !
Att jag älskar Hole & Courtney vet ju dom flesta, men den
här cdn med bara Courtney av original medlemmarna kvar
,uppskjutandet av cd släppet ändrad låtlista osv så var jag orolig,
men jag älskar cdn och Courtneys smärta och uppkäftighet som
hörs i alla låtar, tycker bara hon skulle tagit med "carcrash" som enligt
mej är en av hennes bästa låtar någonsin !
Bästa spår på cdn "Samantha" & "Loser dust"!
Vince Neil solo cd med mest covers, men vilka covers sen
han valde min favorit låt med Cheap Trick "he´s a whore"
Sweet, Creedence mfl & titellåten e jättebra men bäst på cdn
är överlägset en ballad tänkt för Mötley Crüe "Another bad day"!
Heja Sverige den här cdn e bland de bättre på senare år,
men Nicke Andersson från Hellacopters lyckas med det mesta,
det hör man på denna platta som låter mycke Beatles , och skitig rock n roll
bästa låt "Resingn" & "Lee Anne"
Ja heja Danmark oxå , vilken uppföljare till "guitar gangsters..."
plattan , här allt från black metal till ballader som till och morsan gillar,
väldigt säker party platta !
bästa låt  "16 Dollars" &  "Fallen"
80 tals favoriter tbx med en comeback som träffar som en
käftsmäll, vilken platta hela cdn e super bra men bästa låten heter
"best of me" & bättre än min favorit platta med Ratt "invasion of your privacy"
är den inte men ändå woooow...
3 cdn och 3 sångaren få band lyckas med det och det här är oxå en säker
party platta, med enormt bra låtar, men dom kommer aldrig göra en
bättre cd än den första " Rest in sleaze"med Dave R.I.P vid micken,
bästa låt "Chemical" & "Save her" "
Årets överaskning nr 1 att TOMMY LEES METHODS OF MAYHEM " A Public Disservice Announcement"
cd var så bra,gillade inte 1a plattan, bästa spår "Louder".
Årets överaskning nr 2 att SCORPIONS " Sting in the tail" släppte den bästa cdn på många år,
där hela cdn e bra , bästa spår "Raised on rock" &  "Lorelei".


Kommentarer
Postat av: Mia

Tänk att en tom flaska kan göra nån så glad L

2010-10-20 @ 15:36:23
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0