Heaven & Hell ....

Börjar med dom goda nyheterna, igår fick jag hem min efterlängtade
MÖTLEY CRÜE MILLENIUM AWARD !





Signerad av alla utom Tommy !



Jag & missarna var ute på en lite skogspromenad idag !

Nu e vi lika knäckta allihopa !

Verkligen en jävla förkylning de här, igår kändes de rätt ok inatt har jag
haft ont halsen som f-n ... jag är  så less på sitta här och bara käka
massa skit medicin och vänta på bli bättre......men inte så mycke att göra
får väll ringa doktorn igen på måndag om de inte blir bättre!!!

Ska läsa ut boken om Bruce Dickinson, den var seg som kola i början så den har bara
blivit liggande ...men snart kommer denna bok som jag ser framemot att läsa,
behöver jag säga att den handlar om en del Mötley medlemmar bla !!!


Singer, songwriter, multi-instrumentalist, and political activist Serj Tankian was interviewed on a recent edition of "Sixx Sense", the new national radio program hosted by MÖTLEY CRÜE bassist Nikki Sixx. You can now listen to the 21-minute chat below.

"Imperfect Harmonies" is the second solo effort from the SYSTEM OF A DOWN frontman. As with "Elect the Dead", Tankian produced the new CD himself at his home studio in Los Angeles.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0