Dagens höjdpunkt avklarad !

Min nya profilbild på FB beskriver klockrent hur jag mår !!!
Nu till höjdpunkten Kattpromenaden !

Skogen e stor men varför vara ensam då man kan vara tillsammans ?




Lördag kvällen tillbringade vi med att titta på Dexter säsong 3 , på min mini tv för
dvd helvetet till vanliga tvn vägrar funka , så den e nu mera utslängd !!!
Imorrn e det äntligen måndag jag har aldrig längtar så mycket
efter en måndag tror jag...och varför denna längtan ?
jo då kan jag gå till doktorn ....mår väldigt långt ifrån bra...

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Hon ser ut som en riktig vildkatt när hon jamade sådär!!

2010-10-03 @ 13:50:46
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0