Paint it black....

Jag är då inte bakis idag, men visst var det trist att sitta hemma på den omtalade årliga Hallowwen festen !
Mår hyfsat & kan tala om att mina lungor e i perfekt skick har fått svar från röntgen!



Lordi

Puma


Nu har jag läst ut "The last living slut" & jag tyckte det var en underbar bok,
som en lång porrnovell hahahaha men så mycke om crue var det inte lite
om Nikki & Tommy that´s it!
Men gillar man Guns´n´roses tex eller Buckcherry och vill ha intimt skvaller köp boken!



Jag vann en auktion i helgen så nyaste crue cdn i samlingen är denna..





Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Jaså du gillar också F1!? Kul!

2010-11-07 @ 19:55:13
URL: http://beingsara.blogg.se/
Postat av: Micke

Surt o bli sjuk så där när det är fest på g, men men...sånt är livet :(

Kram till dig, frugan hälsar!!

2010-11-07 @ 20:27:03
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0