Städdag...

Har nu vårstädat i mitt partygarage, så blir det en regnig sommar ..... finns partygaraget  !!!
Hjälpsamma missar ....
Jag hittade Allister efter vägen då jag var på väg till kiosken !
Dax att planera någon slags middag och sen bara njuta av det
fina vädret med missarna..& börja läsa boken om Bruce....
I mitt Mötley liv har det varit lungt ett tag...men jag har snyggast visa kort !!
2 juni e det sagt att Vince nya cd kommer har beställt den från
Japan och Europa, bara jag får lön ska jag beställa den från Usa oxå...
Här kan ni se hur bra Crashdiet var live sist då jag såg dom i Stockholm !!!

Crashdiet Stockholm Rock Out - Native Nature


Kommentarer
Postat av: CrimsonAnna

Du har ett grymt snyggt visa-kort.

2010-05-19 @ 12:42:09
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Leifandrea

Very informative and enlightening website

2011-10-05 @ 09:48:19
URL: http://leifandrea.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0