Frågor & Svar

Jag trodde jag skulle få massa frågor men har bara fått en del , som jag svarar på här !!!
Kommer det fler frågor sen lovar jag svara på dom oxå !!!
1. I vilken ålder märkte du att du gillar tjejer?
Har jag nog vetat hela livet,
men hade min första flickvän då jag gick i 7:an.
2. Gillar du bara tjejer? JA
3. Vad vill du bli när du blir STOR?
Säg det...Lycklig står väll högst på listan!
Är du totally gay? eller är du bisexuell?
Jag är GAY rakt igenom!
Var det svårt att komma ut ur garderoben?
Gruvsamt innan jag tog steget ...
men de bästa och mest effektiva sättet så ALLA fick veta
var då jag var med i ett dating program på tv 3 1998 tror jag det var !
Vilken är den bästa konserten du någonsin varit på?
Mötley Crue 1989 -10-28 första gången jag såg dom live, efter det Hole 1995 i London!
Hur mycket betyder musik för dig? Mer än jag kan beskriva...
Vad tyckte du om med Mötley Crüe när du började lyssna på dem?
Älskade Too fast for love skivan för musiken ,
och när Shout kom ut var det det grymmaste omslaget jag sett..
1. I vilken ålder märkte du att du gillar tjejer?
Har jag nog vetat hela livet,
men hade min första flickvän då jag gick i 7:an.
2. Gillar du bara tjejer?
JA
3. Vad vill du bli när du blir STOR?
Säg det...Lycklig står väll högst på listan!
Är du totally gay? eller är du bisexuell?
Jag är GAY rakt igenom!
Var det svårt att komma ut ur garderoben?
Gruvsamt innan jag tog steget ...
men de bästa och mest effektiva sättet så ALLA fick veta
var då jag var med i ett dating program på tv 3 1998 tror jag det var !
Vilken är den bästa konserten du någonsin varit på?
Mötley Crue 1989 -10-28 första gången jag såg dom live, efter det Hole 1995 i London!
Hur mycket betyder musik för dig? Mer än jag kan beskriva...
Vad tyckte du om med Mötley Crüe när du började lyssna på dem?
Älskade Too fast for love skivan för musiken ,
och när Shout kom ut var det det grymmaste omslaget jag sett..
1. Som jag har förstått så har du träffat mötley. Hur många gånger?
bara 1 gång ifjol och inte Mick men alla dom andra !
Hur är dem?
Dom var jätte trevliga ställde upp på kort och kramar
2. Ungefär för hur mycket köper du mötley prylar / år?
Oj många många tusen ofta nån tusenlapp eller mer i månaden !
3. Har du aldrig någonsin nu på senare känt dig attraherad av en man?
Näää
Jag har utökat min egen Wall of fame....
Lordi
Puma
Ikväll har jag tagit fram mina utemöbler...
Det e lixom mer sommar på framsidan av huset !!!
Nu ska jag njuta av att det är fredag och se på den här som jag fick hem idag ...
Här en länk till NIKKI SIXX intervju med Rob Halford !

Judas Priest - (Take These) Chains


Kommentarer
Postat av: Helen

Tack för svaren =)

Snodde din idé om frågestund, så fråga gärna på =)

2010-05-07 @ 20:00:46
URL: http://hellenbellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0