Lyckliga !

Idag e både jag och missarna lyckliga !

Hämtade ut paket med kattleksaker + vitaminer till dom & ett Jotex paket åt mej !

Kattmyntakudden var uppskattad !

Jag e nöjd med mina tråd gardiner, eller tant gardiner som pappa kallade dom !!!
Har köpt mej 2 nya blommor idag , e det vårkänslor eller vad händer ???


Nu e det mycket på gång i mitt liv .....

I mitt Mötley liv händer det massor, har Shout awarden skickad från Usa, mina Mötley öl får jag hem inom några månader & en hel del coola rariteter som jag inte kan berätta om ännu, som jag hoppas allt går min väg med ....
Men här e mitt nyaste köp ...



Kvällens video till Bea !

Lake of Tears - Return of Ravens


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Tack Annika. Den där låten var ju riktigt bra! Kram gumman ;P

2010-03-04 @ 20:45:31
URL: http://misslovely.bloggplatsen.se
Postat av: ida

tittar in och säger hej! kul med all musik du lägger upp

2010-03-04 @ 23:31:54
URL: http://rockalosss.blogspot.com
Postat av: Siri

Hej du!



Nu har jag faktiskt en frågestund på bloggen för första gången! Skulle vara jättekul om du kunde göra min blogg lite mer intressant med din fråga, hur RANDOM den än skulle vara, jag svarar på allt från smink, kläder, livet, till relationer eller kanske till och med sex???? Eller du fattar, allt helt enkelt :)

Tack&Kram!

2010-03-04 @ 23:44:04
URL: http://vadsaduattdusasadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0