De blev billigare än väntat idag ....

Lordi håller sej till dom nedersta grenarna....
Medans Puma siktar mot skyn...
Idag efter jobber var det dags att gå till käftis , var ett bra tag sen jag var där kändes det som
...och ja så var det 2007 var jag där sist ! Men inga hål och starka tänder ! pust lite billigare än väntat !
Hos mors -fars fick man gå in på egen risk om man ville ha lunch !
Massa snö överallt !!!!!
Internationella kvinnodagen !!!

Idag så jag listar mina 3 favorit kvinnor
ja bland kändisar ni andra vet vilka ni är...
1.

COURTNEY LOVE
2.

KIM WILDE
3.

MARIANNE FAITHFULL

Kvällens video SIXX AM , längtar så tills deras 2a cd släpps !!!

Sixx:A.M. - Girl With Golden Eyes


Kommentarer
Postat av: Mia

Håller med om favoriterna, fast jag skulle nog ha dom i en annan ordning L

2010-03-08 @ 18:54:27
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag trodde du skulle ha Beatles - Run for your life som dagens låt :-)

2010-03-08 @ 19:02:06
Postat av: sotarlena

Att dom är så olika rädd för höjder katterna Dina. Dom brukar ju tordas klättra högt.

Det var inte liite snö som rasat från Dina föräldrars tak, huvaligen.

KRAM

2010-03-08 @ 19:26:21
Postat av: anna

ja visst blir man sugen på solen och värmen ! fast det går ju åt rätt håll ,.. pratade med mia och det får nog komma hem snart;)

2010-03-08 @ 20:07:37
URL: http://annaunga.blogg.se/
Postat av: Lennart

Kim Wilde gillar jag, härlig tjej

2010-03-09 @ 18:59:37
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0