Söndag & Vince cd´n !!!

Puma njuter av solen den lilla stund den är framme !
Mors-fars kom och bjöd på glass & jordgubber lite sommar känsla !
Lordi e inne med mej  idag, har roat mej med att möblera om lite och dammtorkat Crue saker !!!
Här e vad jag tycker om Vince nya cd Tattoo´s & tequila ...
En Underbar Party Skiva !
Vince Har lyckats toppen , med covers av
sina egna och till min glädje många av mina
favorit låtar !
Ger skivan ++++
01. Tattoos & Tequila (album version)
Vince i högform, en helskön låt om hans enga tattoos shop & hans tequila märke
kan tyckas men va fan klart man ska markandsföra sej själv !!!
02. He's A Whore (CHEAP TRICK)
Skivans bästa spå enligt mej , passar Vince röst klockrent
& Cheap Tricks bästa låt !
03. AC/DC (SWEET)
En av mina favorit låtar med Sweet , riktigt bra !
04. Nobody's Fault (AEROSMITH)
Härlig tyngd i denna Aerosmith klassiker !
05. Another Bad Day
Den andra nya låten av Vince var egentligen tänkt för Crue,
vacker ballad !
06. No Feelings (SEX PISTOLS)
En av mina favvo pistols låtar , underbart !
07. Long Cool Woman (THE HOLLIES)
Mammas favoriter med Vince på sång , kan bara dra på smilbanden ...
08. Another Piece Of Meat (SCORPIONS)
En av scorpions tyngre låtar , låt som växer för varje gång jag hör den !
09. Who Will Stop The Rain (CREEDENCE CLEARWATER REVIVAL)
En bra låt men det finns andra Creedence som jag tycker skulle passat Vince bättre!
10. Viva Las Vegas (ELVIS PRESLEY)
Klart han måste ha en sång om hans nuvarande "hometown" ,
inte nån av mina favoriter på plattan !
11. Bitch Is Back (ELTON JOHN)
Störtskön Elton låt !
12. Beer Drinkers and Hell Raisers (ZZ TOP)
En partylåt rakt igenom ....
En Underbar Party Skiva !
Vince Har lyckats toppen , med covers av
sina egna och till min glädje många av mina
favorit låtar !
Ger skivan ++++
01. Tattoos & Tequila (album version)
Vince i högform, en helskön låt om hans enga tattoos shop & hans tequila märke
kan tyckas men va fan klart man ska markandsföra sej själv !!!
02. He's A Whore (CHEAP TRICK)
Skivans bästa spå enligt mej , passar Vince röst klockrent
& Cheap Tricks bästa låt !
03. AC/DC (SWEET)
En av mina favorit låtar med Sweet , riktigt bra !
04. Nobody's Fault (AEROSMITH)
Härlig tyngd i denna Aerosmith klassiker !
05. Another Bad Day
Den andra nya låten av Vince var egentligen tänkt för Crue,
vacker ballad !
06. No Feelings (SEX PISTOLS)
En av mina favvo pistols låtar , underbart !
07. Long Cool Woman (THE HOLLIES)
Mammas favoriter med Vince på sång , kan bara dra på smilbanden ...
08. Another Piece Of Meat (SCORPIONS)
En av scorpions tyngre låtar , låt som växer för varje gång jag hör den !
09. Who Will Stop The Rain (CREEDENCE CLEARWATER REVIVAL)
En bra låt men det finns andra Creedence som jag tycker skulle passat Vince bättre!
10. Viva Las Vegas (ELVIS PRESLEY)
Klart han måste ha en sång om hans nuvarande "hometown" ,
inte nån av mina favoriter på plattan !
11. Bitch Is Back (ELTON JOHN)
Störtskön Elton låt !
12. Beer Drinkers and Hell Raisers (ZZ TOP)
En partylåt rakt igenom ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0