Nu e även Vince på plats....

Jag e riktigt nöjd med min målning av vardagsrummet, nu skulle jag bara önska att
jag hade råd med en platt tv ny tv bänk, en ENORM ljudanläggning osv men en sak i taget !
Lite prydnadsaker & blommor oxå inte bara crue saker !!!
Puma & Lordi
Träffade systerdottern Naima en snabbis idag !
Det e mycke med Crue nu Vince nya cd , har jag ggr 3 usa europa och japan Tommy Lees
nya Methods har jag förhands beställt i 2 versioner ....
Måste ju ha råd att åka ner till Stockholm oxå 7 Augusti för att se MÖTLEY CRÜE....

Methods Of Mayhem - Fight Song


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snyggt!! :D

2010-06-17 @ 19:44:32
Postat av: Mia

Sååå bra det blev med Vince! Kanon!!

2010-06-17 @ 20:00:03
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0