Vill bara säga Tack !

Tack till alla er som bryr er om mej nu när Lodri e försvunnen,
ni som känner mej vet att mina katter e mitt liv !
Så Tack än en gång för sms ,Fb kommentarer & kommentarer här !
Speciellt tack till Matmia, mina arbetskamrater & min favorit på Fb ,
det går lite lättare när ni finns...
Lordi
Puma, går med mej och letar efter henne & innan vi går isäng
går hon runt i huset och letar henne, tycker synd om henne som
blev helt ensam nu när jag är borta på dagarna !
Inte nog med det , min kärlek nr 2 i livet Mötley Crüe ,( som ni alla vet !)
först blev jag blåst på en e-bay affär och förlorade en massa pengar, sen kraschade
min hårddisk (som jag KLANTIGT nog inte hade nån backup på ) så hela min Mötley mapp
med massor av film , cds, bilder bootlegs mm e borta för alltid , ja + foton
från dom senaste 2 åren och ca 750 cds, filmer m m
Men som tur e har jag ju mina underbara vänner , så nu har jag en ny hårddisk ,
en vän hade kopierat mycke av mina hårdrocks cds så dom kan jag få tbx pust
dock ej MÖTLEY mappen :(
Här en favorit i repris mitt kylskåp !!!
Inte så mycket att hurra för , blev gurka med citronpeppar till middag !
Men fick en god lunch hos min syster & nästa vecka e det lön hurra ,
så det e INTE synd om mej har prioriterat annat än käk som vanligt !!!


Kommentarer
Postat av: Tina

Gumman då! Det är inte lätt inte.

Men du vet ju att du har mig :)



Puss!!

2010-07-16 @ 22:07:00
URL: http://tinytinagoes.blogg.se/
Postat av: CrimsonAnna

Men fy tusan! Nu är det jag som tar ett snack med universum och säger att nu får det skicka elände till någon annan än Annika för hon har haft nog. Fortsätter att hålla tummarna för att Lordi hittas. Ozzy och Lucifer knäpper sina tassar.

2010-07-17 @ 10:20:11
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Mia

Kram vännen...stor en!!!

2010-07-17 @ 21:39:48
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0