Vilken underbar dag !

Trodde nästan jag drömmde då Lordi kom hem imorrse !
Jag har varit till Lisas missar en sväng & även vattnat hennes blommor
efter alla instruktioner jag fått , så nu håller jag tummarna att dom överlever !
Fick post idag , tack Torbjörn hör av mej om hur det går sen i veckan !!!
Tack alla som varit så snälla och brytt er medans Lordi varit borta, kul oxå att få veta att det
finns dom som följer min blogg pga mina katter oxå !
Lite HÅRDROCK nu då för fan .....
Imorrn blir det TRÄSTOCKFESTIVALEN & se CRASHDIET & BULLET !


Kommentarer
Postat av: Ellan

Härligt att katten kom tillbaka!!

2010-07-21 @ 16:55:17
Postat av: Hera

Vilka fina bilder! Å va skönt att hon är hemma igen!

2010-07-21 @ 17:54:31
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Torbjörn

Grattis att katten är hemma, och så håller jag tummarna att du kan rädda motley mappen

2010-07-23 @ 16:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0