Trevlig med besök ...

Igår kväll kom Viktor förbi ...
& ikväll kom min käre bror Putte & lille Ville ....
Stackars lilla Puma får sitta inne i arresten , medans jag e på jobbet
vill inte att hon oxå ska springa bort, hon blir lite lätt uttråkad av det !!!
Tops över hela badrummsgolvet då jag kom hem !!!
Men vad gör det hon fick favvo maten tonfisk iallfall !
Fick hem lite Mötley Sticker igår ....
Och idag fick jag nybakat bröd av min underbara vän Mia tack snälla du !
INGEN LORDI HAR KOMMIT HEM ÄN SÅ SNÄLLA RING OM NI SER HENNE !!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Trycker på gilla.knappen när det gäller musiken...ja det andra också förresten =))

Nä, inte Lordi....

2010-07-08 @ 22:19:29
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Viktoria S Åström

Hoppas Lordi kommer hem snart..

Massor med kramar till dig!

2010-07-09 @ 20:15:48
URL: http://iwishicouldfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0