Stockholm Pride börjar nästa vecka !!!

Jag väljer att INTE åka ner på den iår,
såklart går MÖTLEY CRÜE &
SONISPHERE FESTIVALEN före...
Men jag vill önska alla er som ska dit en härlig Pride!

Vill oxå tipsa alla om att från och med söndag så kör tv 4 fakta
pride tema , med intressanta dokumentärer m m




Nu ska jag försöka komma i säng i hyfsad tid, har en ledig dag imorrn (läs idag !!)
Så skönt att inte stiga upp 05.45 !!!

Här ännu en lista...

Fyra jobb som jag har haft:
1. Paltbagerska
2.Lokalvårdare
3. Ekonomibiträde
4.Hobby målare
Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:
1. Stekta gröna tomater
2. Andarnas hus
3. American history x
4. Motley Crue "Carnival of sins"
Fyra platser där jag har bott:
1. Granö
2. Vindeln
3.Där jag bor nu ...
Fyra tv-serier jag gillar:
1. Dexter
2. The L-word
3. Oz
4. Bad Girls
Fyra platser där jag varit på semester:
1. L.A
2. Gotland
3. Stockholm
4. Sundsvall
Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. http://www.blabbermouth.net
2. http://www.motley.com
3. Facebook
4. Diverse bloggar
Favoritmat:
1. Lasagne
2. Rödspätta
3. Tacos
4. Spagetti carbonara
Fyra ställen där jag skulle vilja vara just nu:
1. Hemligt
2. L.A
3. På konsert med Mötley
4. Florida
Fyra jobb som jag har haft:
1. Paltbagerska
2.Lokalvårdare
3. Ekonomibiträde
4.Hobby målare
Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:
1. Stekta gröna tomater
2. Andarnas hus
3. American history x
4. Motley Crue "Carnival of sins"
Fyra platser där jag har bott:
1. Granö
2. Vindeln
3.Där jag bor nu ...
Fyra tv-serier jag gillar:
1. Dexter
2. The L-word
3. Oz
4. Bad Girls
Fyra platser där jag varit på semester:
1. L.A
2. Gotland
3. Stockholm
4. Sundsvall
Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. http://www.blabbermouth.net
2. http://www.motley.com
3. Facebook
4. Diverse bloggar
Favoritmat:
1. Lasagne
2. Rödspätta
3. Tacos
4. Spagetti carbonara
Fyra ställen där jag skulle vilja vara just nu:
1. Hemligt .....
2. L.A
3. På konsert med Mötley
4. Florida
TAKIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0