Fredag & dax att ladda....

Inför dop nummer 3 på två veckor !!! Imorrn är det Challis & Lars som döper sin dotter Naima ,
och jag har fått den stora äran att bli gudmor...
Frågade syrran om istället för det kristna tror som inte jag tror på...(är x-antal år sedan jag gick ur kyrkan)
om jag kunde få uppfostra henne i min tro på Mötley Crue & katter istället de gick fint sa hon !
Här är hon Naima , min blivande guddotter !
Tycker Leonard e rätt lik mej här förs stora och långa byxor och värsta hårdrocks skjortan !
Det kom 2 rejäla skurar under dagen idag, men nu är det fint väder igen
jag har just klippt gräset sen jag kom hem från jobbet .....pust det var varmt !!!
Nu ska jag och Puma gå på våran dagliga skogsvandring !
Önskar er alla en trevlig fredag kväll !
Med denna video Mick Mars har jobbat med dom på nya cdn som släpps i augusti !


Kommentarer
Postat av: Asbjornsigrun

NICE SITE WELL DONE

2011-11-25 @ 16:04:15
URL: http://asbjornsigrun.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0