Pelle är ute !!!!

Min fina mössa som jag fick i utbyte mot min blogg mössa när jag var i S-holm sist !!!
Idag har jag varit inne i Vindeln och hälsat på arbetspolarna & Challis Lars & Leonard...
Morgan var snäll & hämtade mej i Vindeln och hjälpte mej sedan att starta Pelle min skoter !
Matte jag kan se mej själv i vattnet !!!
Hittade en lista hos värdens bästa Emlan , den 1a för i år ....
Hur bor du: Med mina katter i hus
Brukar du komma i tid: Ja
Hur lång är du: 156 cm
Kan du laga mat:ja
Vad jobbar du med/pluggar du: inget just nu
Vad har du på dig just nu: mjukbrallor och en Mötley  hood
Har du någon fobi: jaa, spindlar
Hade du en bra kväll igår: nja inte särskilt
Vilket är ditt senaste inköp:treo & halstabletter,kattmat
Din favoritdryck på morgonen: KAFFE
Var fick du dina senaste pengar ifrån: A-kassan!
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej men i min soffa.
Vad hade du sönder senast: öl glas
Vem snackade du med senast: Sus
Varm favoritdricka: Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: vin & white russian
När gjorde du senast något riktigt dumt: drack för mycke i lördags !
Saknar du någon just nu: ja sus men ska ju snart till s-holm.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ljuga
Någon jag stör mig på: säger jag inte här !!!
Intressen: Mötley, datorn
senaste person du kramade: Leonard
Senaste person du ringde: Sus
Senaste person som ringde dig: Morgan
Vad drack du senast: kaffe
Vill du ha barn:nej
Längtar du till din nästa födelsedag: nää
Har du rakat dina ben någon gång:  ja
Är du sugen på något nu: JAAA.......
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: oj.. från 10 & uppåt
Använder du hudkräm: ja!
Attraheras du av män med skägg: Ehh hnäää varken med eller utan !
Micro-pop eller poppa själv: Micro!
Brukar du baka: typ aldrig
Röstade du i det senaste valet: såklart jag gjorde
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nja inte riktigt .
Vilken låt lyssnade du senast på: Manowar hail & kill
Har någon annan sovit i din säng inatt: ha ha inte vad jag vet puma kanske ?
Vad tycker du är äckligt :isterband
Har du pengar på mobilen:ja 25 kr just nu!
Vilken svordom använder du mest: fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på:imorrse 7 annars inte alls just nu !!
Var köper du dina matvaror ifrån: Ica/servicepunkten
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: ta
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: Mötley saker och en resa till Usa
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan:Ja
När var senast någon stötte på dig: Ja du... säg de ??
Vad åt du till middag senast:blöta
Kan du vissla: ja
Tittade du på tecknat när du var liten: ja!
Äger du några popband t-shirts: Pop nja men hårdrock Massor!
När flög du senast: ifjol till och från Norge
Pratar du några andra språk: engelska
Har du gråtit offentligt: ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar:Ja planerar min nästa tattoo
Vad har du med dig in på bion: sist jag var på bio var länge sen så ja vet inte ?
Vad har du för väder: minus 5!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: alla lektioner i köket....
När sov du senast på golvet: det var nått år sen
Vilken är din favorit drink: White russian just nu
Gillar du din boendesituation: ja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Beror på vad jag ska göra
Är dina dagar fullbokade och stressiga: nä verkligen inte !
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna: näää.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 37
Tror du på liv på andra planeter: ja why not !
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt: Fan fan fan
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: ja
Tycker du om att krama folk: nja mina vänner och min älskling.
Äger du en digitalkamera: ja!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med: haha ingen va jag vet ...
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det:Jaaaaaaa
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nope
Är du mörkrädd: näää
Tre saker du alltid har med dig: mobilen, cigg,tändare
Hur bor du: Med mina katter i hus
Brukar du komma i tid: Ja
Hur lång är du: 156 cm
Kan du laga mat:ja
Vad jobbar du med/pluggar du: inget just nu
Vad har du på dig just nu: mjukbrallor och en Mötley  hood
Har du någon fobi: jaa, spindlar
Hade du en bra kväll igår: nja inte särskilt
Vilket är ditt senaste inköp:treo & halstabletter,kattmat
Din favoritdryck på morgonen: KAFFE
Var fick du dina senaste pengar ifrån: A-kassan!
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej men i min soffa.
Vad hade du sönder senast: öl glas
Vem snackade du med senast: Sus
Varm favoritdricka: Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: vin & white russian
När gjorde du senast något riktigt dumt: drack för mycke i lördags !
Saknar du någon just nu: ja sus men ska ju snart till s-holm.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ljuga
Någon jag stör mig på: säger jag inte här !!!
Intressen: Mötley, datorn
senaste person du kramade: Leonard
Senaste person du ringde: Sus
Senaste person som ringde dig: Morgan
Vad drack du senast: kaffe
Vill du ha barn:nej
Längtar du till din nästa födelsedag: nää
Har du rakat dina ben någon gång:  ja
Är du sugen på något nu: JAAA.......
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: oj.. från 10 & uppåt
Använder du hudkräm: ja!
Attraheras du av män med skägg: Ehh hnäää varken med eller utan !
Micro-pop eller poppa själv: Micro!
Brukar du baka: typ aldrig
Röstade du i det senaste valet: såklart jag gjorde
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nja inte riktigt .
Vilken låt lyssnade du senast på: Manowar hail & kill
Har någon annan sovit i din säng inatt: ha ha inte vad jag vet puma kanske ?
Vad tycker du är äckligt :isterband
Har du pengar på mobilen:ja 25 kr just nu!
Vilken svordom använder du mest: fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på:imorrse 7 annars inte alls just nu !!
Var köper du dina matvaror ifrån: Ica/servicepunkten
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: ta
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: Mötley saker och en resa till Usa
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan:Ja
När var senast någon stötte på dig: Ja du... säg de ??
Vad åt du till middag senast:blöta
Kan du vissla: ja
Tittade du på tecknat när du var liten: ja!
Äger du några popband t-shirts: Pop nja men hårdrock Massor!
När flög du senast: ifjol till och från Norge
Pratar du några andra språk: engelska
Har du gråtit offentligt: ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar:Ja planerar min nästa tattoo
Vad har du med dig in på bion: sist jag var på bio var länge sen så ja vet inte ?
Vad har du för väder: minus 5!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: alla lektioner i köket....
När sov du senast på golvet: det var nått år sen
Vilken är din favorit drink: White russian just nu
Gillar du din boendesituation: ja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Beror på vad jag ska göra
Är dina dagar fullbokade och stressiga: nä verkligen inte !
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna: näää.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 37
Tror du på liv på andra planeter: ja why not !
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt: Fan fan fan
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: ja
Tycker du om att krama folk: nja mina vänner och min älskling.
Äger du en digitalkamera: ja!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med: haha ingen va jag vet ...
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det:Jaaaaaaa
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nope
Är du mörkrädd: näää
Tre saker du alltid har med dig: mobilen, cigg,tändare

Three Days Grace - On My Own


Kommentarer
Postat av: Emlan

Annika jag struntar i om du har skotern framme. Dummer.......

SKICKA DEN TILL MIG ISTÄLLET FÖR ATT VARA GLAD FÖR DIN SKOTER ;)



Puss och kram

2010-01-19 @ 15:09:13
URL: http://mygirlfriendisgay.blogg.se/
Postat av: sotarlena

Jävla långtråkig lista, orkar inte läsa.

2010-01-19 @ 20:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0