Rent hus !

Så nu var huset städat & kaffe främandet har åkt....
Syster och jag i våra mössor vi fått av Morgan ! HAHAHA
byfånar eller ???
Hittade några gamla kort då jag städade det första från 98, samma dag som jag var med på tv 3 i "vill ha dej" ett
töntigt dejting program!
Det här kortet är från någon skolavslutning har ingen aning om vilket år men kolla mina rock byxor !!!
Har beställt en fotobok med hjälp av gratis koden jag fick av syrran !!!

Paradise Lost - Say just words

You get high, with your destructive instinct
You get high, with your corrosive instinct
Where can I go, to escape your foul mind tricks
You're trying it more, but you will never break me
Cause you presume, the winner is you but that's not true,
So say just words to me, unreal what your hate's providing,
Say just words to me, your talk is always contradiction
Say just words to me, you won't feel the warmth of friends around you

Kommentarer
Postat av: Gempa

Fiiiiiiiina mössor, passar er perfekt! Byfånar eller inte,,,

2010-02-21 @ 01:19:17
Postat av: Lizaloop

Riktigt snygga mössor!

2010-02-21 @ 14:15:51
Postat av: Rebecca

Tack gumman :) Måste säga det samma om din :D Passar dig verkligen jätte bra :D

2010-02-23 @ 20:34:08
URL: http://lillblondi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0