LÖSENORDSSKYDDA BLOGGEN ?

Jag har funderat ett tag på att lösenordskydda bloggen, dagligen har jag från 75 besökare och uppåt här på min blogg ! Jag vet ca 30 personer som läser min blogg dagligen.
Vänner, bekanta , släkt, arbetspolare mfl

Jag älskar min blogg & jag bloggar först och främst för att jag tycker att det är kul, ett toppen sätt att hålla alla uppdaterade, vänner i andra länder och i andra delar av sverige, och bara vi som inte ses så ofta....

Jag måste dock godkänna alla kommentarer innan dom publiceras och det beror på att det finns fortfarande rätt mycket hat för oss öppet HOMOSEXUELLA här på nätet !

Nu tbx till lösenordsskydda eller inte ???

Om jag gör det missar jag en massa av mina trogna MÖTLEY CRUE fans läsare här ute på nätet, missar oxå tillfällen som i somras då jag och min kära vän Tommy såg crue i Bergen  Norge, då en kille kom fram och sa att han hade hoppats på att träffa mej för han läser min blogg ! hur kul var inte det ?

Jag har även mött andra trevliga icke crue folk genom bloggen, så min chans till att få nya vänner här skulle gå upp i rök!

Varför då löseordskydda bloggen ?
Jo det finns människor som jag inte vill ha något med att göra och som jag helst såg att dom inte hade nån insyn i mitt liv heller som läser min blogg, VARFÖR dom nu gör det kan man ju undra, men det gör dom iallfall!!!

Jag e glad åt er mina trogna läsare som tar del av mitt MÖTLEY CRUE liv , min kärlek till mina katter och allt annat som händer i mitt liv !

Så efter några nätters funderande har jag bestämt mej för att låta bloggen vara lösenordsfri......

Vore kul att höra era tankar kring det här lämna gärna en kommentar !


Nu e det helg igen ....

Skål önskar er alla en trevlig helg !!!
Och till dom fördomsfulla och bara elakt nyfikna , låter jag PUMA få sista "ordet"...
Kvällens video för jag kan vill och kommer aldrig att vara något annat än mej själv !

Twisted Sister - I Am (I'm Me)


Kommentarer
Postat av: Johanna Carlson

Lösenordsskydda inte! Skit i alla j*vla idioter istället!!! Stå på dej! Va dej själv, och va stark. Lägg dig inte för alla svaga idioter som "gnäller"!!

2010-02-12 @ 21:11:03
URL: http://fashionistaj.blogg.se/
Postat av: Mia

Du...jag gillar verkligen Puma där...bilden säger mer än tusen ord tycker jag =))

Helt rätt att inte lösenordsskydda, tycker jag då...

Varför låta "dom" vinna??? Förstår du hur jag menar???

Kram!!

2010-02-12 @ 21:13:54
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Hera

Jag har lärt känna både dig och din syster genom era bloggar....Synd att folk inte är schyssta! (fördjävligt!) Lösenordsskyddar du så hoppas jag att jag får förtroendet att få lösenord. DIGGAR DIG!!!!

2010-02-12 @ 21:28:33
URL: http://hera.blogg.se/
Postat av: Sofia

Usch va tråkigt att du ens behöver tänka tanken på att lösenordsskydda din blogg :-( Riktigt trist!!!

Hoppas du och kissarna får en göttigast helg...

Puss å kram

2010-02-12 @ 21:28:47
Postat av: Anna-Maria

Jag läser din blogg varje dag, det vet du, och det kommer jag fortsätta göra:) Trist att det finns människor som är så inskränkta, och sen inte kan låta bli att dela med sig av det... Jag tycker du gör rätt som inte lösenordsskyddar, för då har de ju vunnit på ett sätt...Men jag förstår att det är jobbigt att få elaka kommentarer:( Fortsätt som du gör Annika, stå på dig! Kram!

2010-02-12 @ 21:39:03
Postat av: Micke

Ja du Annika...finns ju alltid en del idioter som har nåt emot homosexuella..nån gång ska de väl vakna upp...!



Tycker inte du verkar vara så utlämnande så att det ska behöva lösenordsskyddas här...!

Men då tycker ju jag förstås att detta med homosexualitet är den mest naturliga sak i världen!!



Hur du än gör så följer jag dig så länge jag får här, ända in i döden!



Love & Respekt!

2010-02-12 @ 21:40:41
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: CrimsonAnna

Glad att du låter bloggen förbli lösenordsfri. Vi kan ju inte låta troll, tröttmössor och näthatare stoppa all kreativ energi som flödar på nätet. Go Girl!

2010-02-12 @ 22:18:58
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Zikkan

Ta ingen skit syrran! Dom är bara avundsjuka för att du har ett liv, intressen och riktiga vänner! Skicka dom en kopia av Eden Lake istället, o Harry Potter o starköl! Eller varför inte köpa ett gäng undulater till dom? hahahaha!! =D kramkramkram!!

2010-02-12 @ 22:24:02
Postat av: Pernilla

Förstår om du blir less på vissa nyfikna människor som snokar runt... Jag är iaf glad att du fortsätter ha bloggen öppen, jag tror fördelarna är fler än nackdelarna :-)

2010-02-12 @ 22:49:30
Postat av: sotarlena

Trist när folk ska ge taskiga kommentarer eller vara nyfikna. Hoppas Du slipper ha lösenordsskydd. Jag gillar Dej och Din blogg och Dina katter. Fin kattbild. Ha en bra helg, kram.

2010-02-13 @ 00:11:06
Postat av: Lucas

Hallå! Skit i dårarna, ju mer du bryr dig desto bättre mår de, ignorering är det bästa. Om du vet IP-nummer på de du vill spärra så kan du spärra det hemska folket.

Om inte annat så vet du vem/vilka de är så skriv ett mail och be de dra..

Jag hade lösenord ett tag på min blogg men det vart så jobbigt, men idag har jag spärrat tokfan sån var och gluttade och skämde ut sig.. Det vart lugnt..

kram på dig!

2010-02-13 @ 00:32:38
URL: http://lucas1962.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

mmm det finns ju folk man helst skulle slippa...

2010-02-13 @ 10:55:14
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: DANIELA : metal : sleaze : rock :

Neeej, lösenordsskydda den inte! Tycker bloggen är skit bra. Man får alltid veta det senaste om mötley och se saker från din samling, skit kul. Du verkar dessutom vara en nice tjej! Diggar dig riktigt mycket.



Men det är klart, om du känner dig kränkt på något sätt så ska du ju göra det som känns bäst för dig. Men var dig själv! bloggen är grym!

2010-02-13 @ 11:17:15
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh, så trevligt att du låter bli att lösenordsskydda- annars får jag inte komma in och läsa om din vardag och annat. Det är väl för bedrövligt att folk inte ska kunna låta bli att läsa det som stör dem och dessutom inte kunna låta bli att kommentera... Heja Annika, stå på dig!

2010-02-13 @ 15:08:50
Postat av: GunillaK

Jadu, visst är det trist att det finns en massa människor som ids ägna sin tid till att skriva en massa skit istället för att ägna sig åt någonting vettigt. Stå på dig och fortsätt var dig själv. Kram // Gunilla

2010-02-13 @ 16:11:57
Postat av: Emlan

Om du skyddar den hoppas jag att jag får lösen ;)

puss och kram

2010-02-13 @ 22:36:37
URL: http://mygirlfriendisgay.blogg.se/
Postat av: Snejky

Hmmm, ojoj....De e så attans trist att de ska behöva vara så. Men tyvärr finns det alltid rötägg som inte har nåt eget liv utan måste gå in i andras liv som dom inte ens har med att göra...

Försök att inte bry dig, du är den du är, & det är en vacker fin vän, tycker jag..

All Respect till dig....

Varma kramen...

Postat av: Lennart

Många av de bloggar jag läser blir lösenordskyddade en efter en. Tycker det är trist att det ska behövas. Tycker också att det är bedrövligt att det finns folk som inte begriper att vi människor alla är olika, och då måste klanka ner på andra. Kan det vara för att de känner sig eller är underlägsna? Tänk om alla tyckte, tänkte och betedde sig som alla andra, vilket enahanda och trist samhälle vi skulle ha.

2010-02-15 @ 18:06:54
URL: http://autobahnfahrer.blogg.se/
Postat av: Ullis

Älskade Kusin!

Tycker du ska göra som Zikkan sa o skicka underlater till tokskallarna...eller ge dem en snigel på ögat!

Kom ihåg att du har många som älskar dig.

Kom också ihåg att folk som hatar är svaga o det kan de få fortsätta att vara:-) Puss puss

2010-02-16 @ 22:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0