Lön & Brorsan....

Hurra för att lönen kommit , men mest hurra till Brorsan , hoppas du får en bra födelsedag !
Jag läste i tidningen att Peter Jihde, räddat en uteliggare det var ju vackert gjort,
jag drar mitt strå till stacken och sköter om "min" ute liggare Allister.....
Som sagt var nu har jag fått lön och kylen ser bättre ut !!!
Mitt MÖTLEY CRÜE liv då , jo men nu har jag kostat på mej denna !
Fick den till ett snuskit bra pris :) säger inte hur mycket , men jag har betalat
nästan 4 ggr mer för vissa av mina awards !!!
***AWARD FÖR SHOUT AT THE DEVIL***
Nu ska jag försöka kurera mej ännu mer funkade inte så bra igår!!!
Kvällens video till dej käre ZIKKAN !
AC/DC´s bästa låt enligt mej ......

AC/DC - Touch Too Much


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Härligt!

Grattis till lönen!

=)

2010-02-25 @ 22:07:09
URL: http://pjoltas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0