20 December

Nu e det bara drygt en månad till CRASHDÏET & TREAT ....

Snö & åter snö....men nu har jag skottat fram altanen .....kanske skulle grilla :)


Imorron är det den stora dagen för mina älskade små kissar, dom ska steriliseras !!!


Lite nya Crue prylar har jag fått hem oxå...

2 kassettband !

Skvaller om NIKKI finns överallt nu...


Denise Richards, 39 - som tidigare varit gift med Charlie Sheen

och dejtat gitarristen Richie Sambora från Bon Jovi

- har hittat en ny bad boy, skriver NY Daily News.

Nämligen Nikki Sixx, 52, notorisk basist i bandet Mötley Crüe.

Bad boy och bad boy ....titta bara på den här bilden :)





Kommentarer
Postat av: sotarlena

Lycka till med steriliseringen!

2010-12-20 @ 21:48:45
Postat av: Lotta

Jag hoppas Nikki Sixx hittar en tjej som inte alla andra rockstjärnor/filmstjärnor har strulat/varit gift med!! Han är värd en mycket bättre kvinna än Denise!! I Love Nikki Sixx! ;-))

2010-12-27 @ 15:31:48
URL: http://lottalove62.blogg.se/
Postat av: Magnus

Såg Crashdiet den 17de december mycket bra, ska se dom den 29 januari med.

Såg även Hardcore Superstar i söndags, bra de med.

2010-12-29 @ 10:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0