Känns som det är höst nu...

Har inte blivit så mycke fotat , när jag legat hemma i soffan och försökt kurera mej,
så här kommer ännu  en lista...
Jag har insett att min senaste kyss: Var alldeles för länge sen.
Jag pratar: Oftast om musik & mina katter.
Jag tycker om: mina vänner & mina katter
Jag avskyr när folk: Ljuger .
Kärlek är: Jobbigt ibland.
När jag borstar tänderna: är jag oftast väldigt trött.
När jag lagar mat:lyssnar jag på musik.
Jag tänder på:charm .
Jag är rädd för: spindlar
Den värsta känslan är: oro
Den bästa känslan är: Att känna sig älskad.
Jag är bäst på: Spendera pengar på crue saker!!!
Jag är sämst på: Att slappna av.
Om jag va ett djur skulle jag vara: En katt.
Min mobiltelefon är: antik typ men den blinkar då det ringer.
När jag vaknar på morgonen: Tänker jag kaffe, cigg
Just nu tänker jag på att: gå ut och få lite luft
Jag har insett att min senaste kyss: Var alldeles för länge sen.
Jag pratar: Oftast om musik & mina katter.
Jag tycker om: mina vänner & mina katter
Jag avskyr när folk: Ljuger .
Kärlek är: Jobbigt ibland.
När jag borstar tänderna: är jag oftast väldigt trött.
När jag lagar mat:lyssnar jag på musik.
Jag tänder på:charm .
Jag är rädd för: spindlar
Den värsta känslan är: oro
Den bästa känslan är: Att känna sig älskad.
Jag är bäst på: Spendera pengar på crue saker!!!
Jag är sämst på: Att slappna av.
Om jag va ett djur skulle jag vara: En katt.
Min mobiltelefon är: antik typ men den blinkar då det ringer.
När jag vaknar på morgonen: Tänker jag kaffe, cigg
Just nu tänker jag på att: gå ut och få lite luft
Hittade en jättebra intervju med VINCE NEIL kolla här...



Kommentarer
Postat av: Mia

Det var en lagom lång lista... =))

2010-08-19 @ 19:01:57
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0