Hurra för nya utseendet på bloggen & nya inköp !

Lördags nöjet nr 1 idag !!!
Lyxmiddag inte bara potatis även korv .....(nyss fått lön ! )
Nya favorit stället för trollen !
Hurra 2 dokumentärer om seriemördare !!!!
& snart kommer ÄNTLIGEN VINCE NEIL´S bok !!!!
Hittade en lista hos älskade  Emlan som jag snodde ...
.
Tre saker jag inte förstår mig på: lögner, djurplågeri, sverige demokraterna
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: högtalare, tomma cd´s, pennor
Tre saker jag gör just nu: Dricker kaffe, kollar FB, funderar över middag!!!
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Åka tbx till Usa , träffa Mick Mars & bli lycklig
Tre saker jag kan: spendera pengar , städa, älska
Tre saker jag inte kan: köra bil, baka, spara pengar!
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Volbeat,SIXX AM & MÖTLEY CRUE
Tre saker jag skulle vilja lära mig: spara pengar, sluta fundera på allt & slappna av
Tre favoriträtter:Lasange, Tacos, spagetti carbonara


"Övrigt"

Hur bor du: med min älsklingar Lordi & puma i hus
Brukar du komma i tid: JAAA
Hur lång är du: 1,56
Kan du laga mat:Ja
Vad jobbar du med/pluggar du: På Kvartersmenyn
Vad har du på dig just nu: jeans & Crashdiet t-shirt
Har du någon fobi: spindlar
Hade du en bra kväll igår: jepp bonade golv & somnade tidigt
Vilket är ditt senaste inköp: Seriemördar dokumentärer
Din favoritdryck på morgonen: KAFFE
Var fick du dina senaste pengar ifrån: jobbet & a-kassan
Har du sovit i din egen säng inatt: nej i soffan
Vad hade du sönder senast: ett vinglas
Vem snackade du med senast: Mickel som var hit & fikade
Varm favoritdricka: kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Rödvin & Öl
När gjorde du senast något riktigt dumt: haha beror på om de e i mina mått eller andras!
Saknar du någon just nu: mormor alltid.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ljuga eller skvallra.
Någon jag stör mig på: alla reklam snackare på spotify
Intressen: Mötley crue, mina vänner & katterna
Senaste person du kramade: Astrid
Senaste person du ringde: Mickel
Senaste person som ringde dig:Mia
Vad drack du senast: kaffe
Vill du ha barn: nej och kan inte heller få...
Längtar du till din nästa födelsedag: haha näää
Har rakat dina ben någon gång: såklart
Är du sugen på något nu: hehe ojaaaa
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: jösses 10-25
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg: NÄÄÄ inga män
Micro-pop eller poppa själv:nja e inte så förtjust i popcorn så inget!
Brukar du baka:vart annat år kanske
Röstade du i det senaste valet: såklart
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nja nöjd var väll att ta i !!!
Vilken låt lyssnade du senast på: Ozzy - scream
Har någon annan sovit i din säng inatt: hahaha inte vad jag vet kanske nån av missarna
Vad tycker du är äckligt: isterband
Har du pengar på mobilen: japp

Tre saker jag inte förstår mig på: lögner, djurplågeri, sverige demokraterna
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: högtalare, tomma cd´s, pennor
Tre saker jag gör just nu: Dricker kaffe, kollar FB, funderar över middag!!!
Tre saker jag vill göra innan jag dör: åka till Afrika och lämna saker till fattiga barn och familjer, sova i ett tält i en stor rondell, åka till Norge och London
Tre saker jag kan: somna om, glömma bort att tiden går fort, mycket om katter
Tre saker jag inte kan: sånt som har med blommor att göra, laga mat, acceptera vissa människor
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Sean Kingston, Volbeat, Amy Mcdonald
Tre saker jag skulle vilja lära mig: mer om funktionshinder, ibland laga mat, gå upp på morgonen
Tre favoriträtter: Potatismos med grillkrydda, kyckling, elins spagetti och köttfärssås
"Övrigt"
Hur bor du: med min älskling och två katter
Brukar du komma i tid: prick
Hur lång är du: 1,67 tror jag det var
Kan du laga mat: nej
Vad jobbar du med/pluggar du: På Kvartersmenyn
Vad har du på dig just nu: jeans & Crashdiet t-shirt
Har du någon fobi: spindlar
Hade du en bra kväll igår: jepp bonade golv & somnade tidigt
Vilket är ditt senaste inköp: Seriemördar dokumentärer
Din favoritdryck på morgonen: KAFFE
Var fick du dina senaste pengar ifrån: jobbet & a-kassan
Har du sovit i din egen säng inatt: nej i soffan
Vad hade du sönder senast: ett vinglas
Vem snackade du med senast: Mickel som var hit & fikade
Varm favoritdricka: kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Rödvin & Öl
När gjorde du senast något riktigt dumt: haha beror på om de e i mina mått eller andras!
Saknar du någon just nu: mormor alltid.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ljuga eller skvallra.
Någon jag stör mig på: alla reklam snackare på spotify
Intressen: Mötley crue, mina vänner & katterna
Senaste person du kramade: Astrid
Senaste person du ringde: Mickel
Senaste person som ringde dig:Mia
Vad drack du senast: kaffe
Vill du ha barn: nej och kan inte heller få...
Längtar du till din nästa födelsedag: haha näää
Har rakat dina ben någon gång: såklart
Är du sugen på något nu: hehe ojaaaa
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: jösses 10-25
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg: NÄÄÄ inga män
Micro-pop eller poppa själv:nja e inte så förtjust i popcorn så inget!
Brukar du baka:vart annat år kanske
Röstade du i det senaste valet: såklart
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nja nöjd var väll att ta i !!!
Vilken låt lyssnade du senast på: Ozzy - scream
Har någon annan sovit i din säng inatt: hahaha inte vad jag vet kanske nån av missarna
Vad tycker du är äckligt: isterband
Har du pengar på mobilen: japp



Kommentarer
Postat av: Snejky

Wow, vilken cool blogg du har nu...

De e alltid kul att pimpa upp dem..

Kramen

2010-08-28 @ 18:11:54
URL: http://www.snejky.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0