Flatan njuter på ballen !!!!!

För alla er som inte kan åka till Sonisphere & bor i Norrland .....
Ta med hink & spade och massa öl för dom har fixat värsta sandlådan på torget i Umeå !!!

Det blev en halvdag i umeå för mej idag, ååå shit halva reskassan sabbad redan...
men jag Lyssna nu Mamma , nya jeans inköpta, stärnörhängen och nya solbrillor !!!
& jag käkade en utsökt lunch en en mina favoriter raggmunkar & bacon!
 



Nu e jag i Stockholm har avnjutit en god middag , med Håkan & barnen ,
väntar hem kära kusin Ullis som jobbar än...


Nu till flatan som njuter på ballen....

En iskall god öl på balkongen ! TACK den var jag värd idag !

En god vän ringde mej igår & ville att jag skulle träffa en god vän till henne,
hon hade berättat om mej....jaha jaa men va kul det går väll bra sa jag, ehh hon frågade e det ok om hon frågar dej -e de du som e flatan ?? när ni ses ? ehh ja klart att hon tycker , de e svarade min vän!!
så ja klart de ok Annika heter jag men kalla mej Mötley Annika, Lill Annika, Miss Crue eller nu mer då flatan...
kärt barn har många namn eller hur var det !!!!
Så ballkongen , ballis ,ballen ....där avnjuts iallfall iskall öl nu !

Rock on mina vänner nu ska jag ha en toppen kväll önskar er alla desamma!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vete fasen om du passar på ballen!! =)))

2010-08-03 @ 20:08:31
Postat av: sotarlena

...eller "lebban"...

2010-08-03 @ 21:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0