Gråhårig snart ????

Kvällssol & vindstilla och jag e stressad som en jag vet inte vad ...
Men nu e allt fixat inför stockholmsresan, Lordis svans e mycke bättre....
Städat , tvättat, packat ( jag åker  nästa vecka men jag brukar ha packat minst 14 dar innan !)
& laddat in nya Ratt , nya Scorpions, nya Crashdiet
& nya Crazy Lixx i mp3 spelaren ! PUST !!!

Nya Vince bilder (vill ha dom som posters )
Allt började med att VINCE NEIL skulle spela på Stockholm Rockout !
Såklart köpte jag & min käre vän Tommy biljett till det, men för 3 gången irad,
så ställer VINCE in, men vi beslöt oss för att åka iallfall.....
ÄNTLIGEN ska jag ju få hem mina MÖTLEY CRUE ÖL, som Tommy har med sej från
Danmark & en massa andra crue saker jag bytt till mej, senare kom även CRASHDIET,
med på Rockout så det innebär att Tommys bror Morten oxå kommer till S-holm !
Nu pga askan i luften så blir det inte en 2 dagars festival men 1 dags den 1 maj, & grupper som
Tigertailz, XYZ, CrashDiet, Vains if Jenna, Chris Laney, Nasty Idols, Fatal Smile mfl
Kommer spela då & det blir en 2 dagars festival den 10 & 11 september, och vi som har biljett
går in gratis den 1 och kan använda biljetten till i september !
Och både Tommy & Morten kommer den 28 som planerat !!! PUST jag han jaga upp mej big time,
men allt lungt med det & efter att ha lungnat ner mej så inser jag att det blir en längre s-holms resa i
september för att den 7 September står jag i Globen och ylllar BARK AT THE MOON med OZZY !!!
Mycket på g här framöver med födelsedagar (Lisa´s 30 års fest blev ju toppen )
50 års fest i Sundsvall framöver....Fler som fyller jämt senare i sommar + att nästan alla
i min familj fyller år vår & sommar ....Sen blir det väll dop framöver ...
Sen SKID ROW & EUROPE mfl i UMEÅ
som sagt mycket som ska funka , massa pengar & tid så hade jag haft nått hår hade det nog varit grått nu !
Önskar jag hade lite lugn innom mej och inte stressar upp mej hela tiden , ja önska kan man ju alltid !

Scorpions -Turn You On


Kommentarer
Postat av: mia

Känner igen mig såå i det du skriver, jag är likadan. Vi åker ju till Lund på onsdag och jag är TOKstressad redan, det bara snurrar i skallen.. Uj uj.. Dop, det kan du räkna med, även för vår lille gosse. Ha en trevlig kväll. kram!

2010-04-21 @ 19:44:57
URL: http://detarvimotvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0